2011. január 28., péntek

Végtére is létezik "nem isteni"?

Boris Vallejo: Vampire's Kiss
Épp az imént kaptam egy levelet egy ismeretlen címről, ami bibliai gondolatokat osztott meg velem az okkultizmussal kapcsolatban.
Eddig nem is gondoltam, hogy magamat az okkultizmussal hozzam összefüggésbe. Ezután sem fogom. A tréfás kijelentéseimtől eltekintve sosem foglalkoztam "varázslással". Ezután sem fogok. Illetve a Sátán üzeneteit sem közvetítem, sem múlt, sem jelen, sem jövőidőben.
Kérek mindenkit, aki úgy gondolja, ilyen tartalomra bukkan ezen a blogon:
NE OLVASSA! NEM KÖTELEZŐ! 

Viszont az e-mail felszínre hozta az oly régóta bennem szunnyadó kérdést:
Mi történne, ha a dogmákhoz híven ragaszkodó, egyéni ideáktól mentesek elmerészkednének addig a gondolatig, hogy a "sátáni" vagyis dualista világnézetet ők maguk tartják életben... Én a magam részéről az "isteni" egység felé törekszem, ítéletektől és minősítésektől mentesen igyekszem szemlélni a világot. Néha sikerül, néha nem. De minden esetre próbálkozom...

Végül egy kis játék:
Vonjuk ki ISTEN és SÁTÁN nevéből a magánhangzókat, és lássuk meg, mit találunk:
S T N
Related Posts with Thumbnails