2011. március 11., péntek

Tudok rajzolni!

Sosem gondoltam volna, amíg ki nem próbáltam, hogy tényleg működik! És mennyivel többről van itt szó, mint a puszta rajzolásról...!
Ja, hogy miről is beszélek? A jobb-agyféltekés rajztanfolyamról!
Néhány hete vetettem bele magam a négy rendkívül intenzív rajz-napba. A képek azt hiszem minden szónál meggyőzőbben mesélnek:
az első nap portrérajza
nap végére már így rajzoltam a papucsot
harmadik nap: Joe bácsi
...és a fintorgó baba
Legdöbbenetesebb élmény az utolsó napi önarckép volt. Hihetetlen dolog a "valóságban" érzékelni önmagamat. Ahogy pici kis mozaikokból építkezve egyre inkább saját arcom körvonalazódott a  saját ceruzavonásaim nyomán, rádöbbentem, mennyire más az elképzelt képem önmagamról. "Jé, ilyen formájú a szemem?" "Atyaég, ez a szám vonala?" "Tényleg ennyire hosszú a hajam?" "Teljesen a fiatalkori anyám tekint vissza..." Ezek a gondolatok futottak át rajtam. Felemelő érzés volt a kontúrokat felsimítani az arcomra, az árnyékvonalakat a hajamra. Sokat segített az önelfogadásban.
Cseppet sem lettem más ember - mint ahogy a rajz is mutatja - tökéletesen visszatükröződik a fáradság, a sminknélküliség, a természetesség, de magamra találtam benne.
én-arckép
Ha szeretnél Te is részt venni a következő tanfolyamon, akár azért, hogy a rajztudásodat csiszolgasd, akár önismereti céllal, akár komolyan, akár játékosan: keresd Füzi Zsófit a +36-30/873-3772 telefonszámon vagy a zsofia.fuzi@gmail.com e-mail címen.
Bővebb információ a jobb-agyféltekés rajztanfolyamról.

Ajánlom szeretettel!
Related Posts with Thumbnails