2012. szeptember 17., hétfő

Misztérium

„Legbenső félelmünk nem az, hogy alkalmatlanok vagyunk.
Legbelső félelmünk az, hogy hatalmunk nem ismer mértéket.
Nem sötétségünk, hanem ragyogásunk ijeszt leginkább. Azt kérdezzük magunktól: Ki vagyok én, hogy csillogásommal másokat elkápráztassak? Miért ez a kishitűség? Isten gyermekei vagyunk. Ha kicsinyek maradunk, azzal nem szolgáljuk a világot. Senki előtt nem nyitunk új utat azzal, ha törpévé tesszük magunkat, nehogy mások elbizonytalanodjanak mellettünk. Arra születtünk, hogy kinyilatkoztassuk a bennünk lakozó Isten dicsőségét.
Mert ő nemcsak némelyikünkben, de mindegyikünkben ott lakik. Amikor engedjük világítani saját fényünket, önkéntelenül lehetővé tesszük másoknak, hogy ugyanezt tegyék. Amikor megszabadulunk félelmünktől, jelenlétünk automatikusan felszabadít másokat.”
- Marianne Williamson -

A misztérium egy titkos szertartás, amiben csak a beavatottak vehetnek részt. A misztikum pedig az, amikor kapcsolatba kerülünk természetfeletti erőkkel.
Ehhez azonban nincs szükség külsőségekre; fekete macskára, varázslósüvegre, idegen szavak mormolására, elegendő néhány teljesen hétköznapi nő, aki véghezviszi a csodát. S mivel én is részt vettem Tapasztó Zsuzsa nő-ébresztő együtt-létén, én átélhettem ezt a varázst.
Címkék és előítéletek hullottak darabokra bennem, magammal és másokkal szemben. Kiderült, hogy létezik női kör, külsőségek és spirituális egó árnyéka nélkül, mert Zsuzsa körül ezek helyett tisztaság, odafigyelés, szeretet, mélység, bölcsesség és alázat van.
Az is kiderült számomra, hogy nők egy kupacban nem féltékenyek, rivalizálók, rosszindulúak, mert ez csupán felvett viselkedési forma. Ha visszatérnek valódi, legbelső énjükhöz szeretnek, támogatnak, egyszerre figyelnek magukra és a másikra, áramlanak, befogadnak, kiárasztanak.
A részletekről nem tudok mesélni, ezeket az élményeket csak ÁTÉLNI lehet, de a bevezető idézettel azt hiszem ÉREZHETŐ a lényeg.
Annak, aki legközelebb szeretné megtapasztalni, beszámolok a következő lehetőségekről.

Köszönet Tapasztó Zsuzsának és a többi csodálatos bátor, erős, szeretetteljes, fantasztikus, varázslatos NŐNEK! Olyasmit kaptam tőletek, ami megváltoztatta a világom!
Related Posts with Thumbnails