2018. december 3., hétfő

Örömet okozni

Közeledik a Télapó!

Bevezető gondolat: "Milyen öröm örömet okozni! S az emberek mégis milyen ritkán szánják rá magukat." (Németh László)

😇😇😇

Hangolódunk...
Napról-napra közelebb kerülünk a karácsonyhoz.

Ezt az ünnepet lehet nagyon szeretni vagy épp Grincs-módra utálni - én a magam részéről rajongók népes táborába tartozom. De nem viszem túlzásba az egészet. Igyekszem messzire kerülni az őrületet, a vásárlási hisztériát, a zsúfoltságot és csak a jóból kivenni a részemet. Úgyhogy élvezem a sütemények narancs és fahéj illatát, a kézzel készült, személyre szóló ajándékgyártást, a karácsonyfaizzók lágy, meleg fényű villódzását, a gyertyák hangulatát, a vacsora-tervezgetést.

Azért is szeretem ezt az időszakot, mert valahogy könnyebben megnyitja a szíveket az örömre.

Épp ezért szeretnék megosztani veletek egy remek "játékot". Ez a gondolat Pásztor Anditól ered.
Mikor hozzá jártunk Zitával tanulni, karácsony környékén az volt az egyik "házi feladatunk", hogy lepjünk meg három embert úgy, hogy az ne tudjon róla. Ne várjuk sem elismerést, sem hálát, egyszerűen csak adjunk. Szívből, örömmel. Lehet a kiválasztott ismerős vagy idegen, szülő, gyermek, munkatárs, barát vagy akár olyasvalaki is, akivel nem a legjobb a viszonyunk. Az ajándék lehet bármi: apró meglepetés, kedves üzenet, meleg ebéd egy hajléktalan részére, a mögöttünk sorban állónak kifizetett kávé...

Én anno az egyik élelmiszerbolt adománygyűjtőjébe vettem néhány dolgot, megleptem egy kedves barátnőmet házi készítésű süteménnyel (amit azóta sem tudom, hogy megtalálta-e... Az ajtaja melletti virágcserépbe rejtettem szépen becsomagolva 😃). A tesóm meglepetésszerű megajándékozásával is próbálkoztam, de ott lebuktam 😇.

Fantasztikus, izgalmas tapasztalat volt!
Bátran próbáljátok ki, micsoda öröm örömet okozni!


Tetszett a bejegyzés? Oszd meg, hogy másokhoz is eljusson!
Ha pedig érdekelnek az asztrológiai aktualitások, kedveld a Padparadsa facebook oldalát.
Related Posts with Thumbnails