2017. december 27., szerda

A félelmeken túl

Évindító előadás: 2018.01.07 (16:00-18:00)

"A vágy ereje (...) túllép az emberen és megváltoztatja a sorsát."
(Georg Klein: Üstökösök)

2011-ben írtam először az adott év numerológiájáról, a tarot-ról, majd szokásommá vált ezzel indítani minden új esztendőt. Akkor azt írtam, hogy az "év a saját erőnk felvállalására ösztönöz. Olyan váratlan helyzetekkel találhatjuk szembe magunkat, amik a képességeinket, a kitartásunkat, az elszántságunkat teszik próbára, arra késztetve, hogy felfedezzük azt, ami bennünk lakozik."

Nekem tulajdonképpen azzal a hatalmas erőpróbával indult el úgy istenigazából az életem. Visszaköltöztem Budapest vonzáskörzetébe és szép lassan felvállaltam azt, aki vagyok. Többek közt az íráson keresztül is tanulgattam mind magamat, mind pedig az életet. És bevallom, mai napig lenyűgöz az a rendezettség, az az összefüggés, ami a számok, a csillagállások - és az emberi sorsok között kirajzolódik. Utóbbi természetesen egyénileg, de mégis valami felismerhető mintázatot követve változik, formálódik.

2018-ban ismét egy különleges év elé nézünk, amit asztrológiai szempontból a Bak Szaturnusz, a tarot nézőpontjából a Hold, és numerológiailag ismét egy erős 11-es határoz meg. Erőpróba lesz ez is - csak másképp. Egyfajta határátlépés, ami jó esetben kivezet bennünket a korábbi visszatartó erők, a félelmek mocsarából. Gondolatban végigmegyünk a múlton - és a hozzá kapcsolódó képeken - hogy felismerhessük, hol is tartunk most. Ez az a pont, ahonnan elrugaszkodhatunk és az elmúlt évek tapasztalatait felhasználva és meghaladva azokat elkezdhetünk végre megvalósítani magunkat.

Kérlek, részvételi szándékodat e-mailben jelezd. (padparadsa kukac gmail pont com)

Az előadás részletei

Időpontja:
2018. január 7, vasárnap
16-tól 18 óráig

Helyszín:
Park Teniszklub
1114 Budapest, Bartók Béla út 63-65. (bejárat a Fadrusz-Bartók B sarokról)

Az előadásra Nándival várunk titeket szeretettel!
Related Posts with Thumbnails